reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Szép

Peter Szép

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Košičan. Som na to hrdý aj keď mi to v živote nepomôže Zoznam autorových rubrík:  F1SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Košice alebo Bratislava

Peter Szép

Košice alebo Bratislava

Som tu po dlhej dobe a riešim dilemu. Vzhľadom k mojej životnej situácii to bola le otázka času.Spolu so svojou manželkou sme si vytýčili cieľ : Stahovanie !

  • 25. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Čo je extrém?

Peter Szép

Čo je extrém?

Asi každý z nás zaregistroval reláciu s názvom extrémne rodiny. Bol to formát , ktorý sa venoval slovenským rodinám, vymykajúcim sa zažitým šablónam. Je však namieste otázka , či boli naozaj až takými extrémnymi ako výrobcovia relácie chceli.

  • 1. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
F1 - GP Európy

Peter Szép

F1 - GP Európy

Dalšia veľká cena formuly 1 GP Európy vo Valencii prostredníctvom animácie od zoskupenia LosMiniDrivers. Bolo sa na čo pozerať

  • 30. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Hviezdne pódium vo Valencii

Peter Szép

Hviezdne pódium vo Valencii

Tohtoročná v poradí ôsma veľká cena sa konala v Španielskej Valencii a niesla názov Veľká cena Európy. Pravdepodobne väčšina priaznivcov očakávala nudné preteky lebo táto trať sa vyznačuje problematickým predbiehaním, ale nakoniec bolo všetko inak.

  • 25. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
F1 - GP Canada

Peter Szép

F1 - GP Canada

Velká cena Canady očami animátorov zo zoskupenia LosMiniDrivers. Zábavný a aj dostatočne odlahčený pohlad prezentovaný na stránke youtube.

  • 20. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Hľadanie zamestnania

Peter Szép

Hľadanie zamestnania

Som nezamestnaný asi štyri mesiace. No čo už nezhodol som sa so šéfom. Prišiel som však na to že nájsť prácu je fakt veľmi náročne.

  • 12. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 416x
  • 17
Euro naše

Peter Szép

Euro naše

Bola sláva keď prvého januára,v našich mešcoch prvá euro minca zakotvila.Tvrdili že to je naša spása naša nádej,dnes už vieme že to bol predčasný záver.

  • 12. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
F1:Kráľovná motošportu

Peter Szép

F1:Kráľovná motošportu

Som Slovák a samozrejme zaryto fandím futbalistom a aj hokejistom a to stále aj keď práve nemajú najlepšiu formu. Som však aj dlhoročným fanúšikom motoristického športu a to hlavne formuly 1. Videl som pretekať také osobnosti ako Senna, Prost, Lauda, Hill a mnoho iných. 18. marca sa začala už 52.sezóna tejto kráľovskej kategórie a už je jasné že bude fenomenálna.

  • 11. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Zábava s reklamami

Peter Szép

Zábava s reklamami

Každý to pozná. Po namáhavom dni v práci si každý rád sadne večer pred telku a zapne si svoj obľúbený kanál. Očakáva príjemne relaxovanie pred obľúbeným seriálom alebo zábavnou reláciou. A zrazu naňho vyskočí hromada ponúk na nákupy.

  • 11. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Fajčenie škodí zdraviu ale ...

Peter Szép

Fajčenie škodí zdraviu ale ...

Som aktívny fajčiar netajim sa tým.Už dlhe roky počuvam o tom ako to škodí mojmu telu,mojim blizkym a mojej penaženke. To je fakt nehádam sa a dúfam že aj napriek tomu budem dlho žit.

  • 8. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
hip hop

Peter Szép

hip hop

Na začiatku chcem uviest že som nový a nikdy som nepýsal blogy takže prosím o strpenie kým sa do toho dostanem.  Som obyčajný chlapík a mám rád hubdu všetkých žanrov.v poslednej dobe ma však zaujal hip hop hlavne ten slovenský.

  • 8. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu