Zábava s reklamami

Autor: Peter Szép | 11.6.2012 o 10:33 | (upravené 11.6.2012 o 11:43) Karma článku: 5,35 | Prečítané:  946x

Každý to pozná. Po namáhavom dni v práci si každý rád sadne večer pred telku a zapne si svoj obľúbený kanál. Očakáva príjemne relaxovanie pred obľúbeným seriálom alebo zábavnou reláciou. A zrazu naňho vyskočí hromada ponúk na nákupy.

Každý to pozná. Po namáhavom dni v práci si každý rád sadne večer pred telku a zapne si svoj obľúbený kanál. Očakáva príjemne relaxovanie pred obľúbeným seriálom alebo zábavnou reláciou. A zrazu naňho vyskočí hromada ponúk na nákupy.

Nutné zlo?

Pred niekoľkými rokmi bol človek zmierený s tým, že okrem verejnoprávnej televízie nemá šancu pozerať televízne vysielanie bez reklamných blokov. Zo začiatku to bolo v ako tak normálnej miere, jeden blok za hodinku sa dal vydržať. Za posledné obdobie je to však podľa môjho názoru vystupňované do extrémnych pomerov. Veď uvážme.  Jeden s najsledovanejších seriálov Kobra 11 má minutáž približne 45 minút a je predelený troma reklamnými blokmi. Môj názor je že je to jemne povedané prehnané. Je to naozaj potrebné?

Dá sa to zastaviť?

Súkromné televízie používajú argument že je to jedna z mála foriem ich zárobku. Podľa mňa to nie je celkom tak. Väčšina slovenských domácností platí za televízny prijem digitálneho alebo satelitného signálu. Poskytovatelia týchto služieb určite majú nejaké dohody s konkrétnymi výrobcami signálu a samozrejme nie zadarmo. Takže si v podstate spoplatnia vysielanie dvakrát, raz od nás divákov a druhýkrát od inzerentov ktorých reklamy vysielajú. Je to bežná prax všade na svete a samozrejme chápem že nič nie je zadarmo. Bolo by však dobre prihliadať aj na kvalitu programov a nielen na kvantitu reklám ktoré sa dajú vsunúť do vysielania.

Ako ďalej?

Samozrejme na obranu televízii je vhodne povedať, že každý zahraničný film čosi stoji a za všetkým stoja ľudia ktorých treba platiť. Nikto nepracuje zadarmo. Je však na zamyslenie, ako to pôjde ďalej a či si náročný televízny divák nebude musieť zvyknúť na to, že si kino hit pozrie v dvojnásobnej minutáži kvôli množstvu reklám a to aj s prihliadnutím na to že je to už pár rokov stará snímka.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Je nereálne, aby nepriaznivý stav zvrátil.

KOMENTÁRE

Rakúska úľava pre demokratov, varovanie pre populistov

Väčšinu politikov a ich tímov musel nad výsledkami obliať studený pot.


Už ste čítali?