reklama

hip hop

Na začiatku chcem uviest že som nový a nikdy som nepýsal blogy takže prosím o strpenie kým sa do toho dostanem.  Som obyčajný chlapík a mám rád hubdu všetkých žanrov.v poslednej dobe ma však zaujal hip hop hlavne ten slovenský.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Majk Spirit
Majk Spirit (zdroj: www.majkspirit.sk)

Dôvodom je jeden interpret a to Majk Spirit vlastným menom Michal Dušička.Určite každý zaregistroval tochto mladeho interpreta lebo doslova vletel na scénu aj ked nieje žiaden nováčik.Je dlhoročným a aj zakladajucim členom legendárnej skupiny H16.O tom čo všetko dokázali sa napísalo už vela mna však zaujal jeho album Nový človek.

Album je podla mna nejakým životopisom autora,opisuje jeho zaľuby a poznatky zo života.Podla mna sa ešte nenašiel interpret v tomto žanry ktorý by vydal takýto úprimný album ktorý v podstate nerieši nič ale v hlbke textu rozoberá všetko čo ho zaujima a trápi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vypočul som si celý album a musím povedat že klobuk dole.Počul som vela slovenských aj českých interpretov ale takýto príval energie som nezažil.Je to určite subjektývny názor ved o tom blogy sú ale stýlovo mi to sadlo úplne super.Trápi ma len to že ako bude Majk pokračovat.Ten album nastavyl vysokú latku hlavne pre samotného Majka a ak chce ostat v tomto stýle tak bude musiet makat.

Pozdravujem celú hiphopovu komunitu na slovensku a prajem vela dobrej hudby.

PS: na prvý pokus dúfam že fajn članok uvidime čo bude dalej

Peter Szép

Peter Szép

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Košičan. Som na to hrdý aj keď mi to v živote nepomôže Zoznam autorových rubrík:  F1SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu